یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


برا داداش احسان

سلام احسان جان خوبی داداشی؟ اولا خاستم بگم که اول به درسهات برس و بعدا اگه فرصت داشتی و حوصله نت اومدن داشتی بیا وبمون و داداش یوسف ات رو شادش کن...

من خیلی خیلی دلم میخاد هر روز بیایی وبمون و منم با حرفات و کامنتات شاد بشم....ولی اول درس هات رو بخون و هروخ وقت داشتی بیا تا خدای نکرده از درس و مشق ات بخاطر من ،عقب نیفتی...اینارو گفتم چون میدونم که چقدر به درسهات اهمیت و احترام قائلی....منم دقیقا همینو ازت میخام....

راسی داداش احسان عزیزم،اون محیط گفتگوی آنلاینی که توی وب من هستش، محیط چت همگانی نیست که تو فکرشو میکنی،بلکه یه جعبه گفتگو مثل همین جعبه کامنتاست که برام کامنت میدی و فقط منو تو توی اون محیط موقع صحبت قرار میگیریم...و الا محیطی نیست که همه بیان اونجا و بخان با ما چت کنن و نوشته های مارو ببینن...نه اینطور نیست...

اینو گفتم تا بدونی که منم مثل خودت از چت کردن با همه ،چه آشنا و چه غریبه ، یه جورایی بدم میاد ...مگر اینکه کار خاصی داشته باشم و بخام چت کنم...

از همین محیط گفتگوی یوسف، میتونی بجای اینکه توی کامنتا برام پیغام بزاری و همه بیان کامنتامونو بخونن ،میتونی اونجا برا خودم بنویسی و منم بتونم درجا و بدون اذیت شدن ، جوابی برای کامنتات بنویسم... چونکه داداشی محیط نت یه جوراییه که همه دنبال یه فرصت میگردن تا از آدما سواستفاده کنن...

خب این پستم رو 3 بار بخون تا خوب خوب متوجه منظورم بشی داداشی...

تو رو هم مثل داداشم هانی ،زاگرس ، آریا ،آرین، داداش واقعی خودم میدونم....از بین این داداشام فعلا فقط داداشم هانی داره باهام صحبت میکنه...اون یکی داداشام نمیتونن باهام صحبت کنن...

داداش احسان به داداش عرفان ام هم سلام منو برسون پسر....ممنونم مرسی



نظرات شما عزیزان:

EHSAN
ساعت19:17---3 تير 1395
بزار الان بیام ..
پاسخ یوسف:باشه بیا محیط گفتگو لطفا


EHSAN
ساعت19:10---3 تير 1395
سلام. سلامی به سردی زمستان به داداش خودمون آقا یوسف. خوبی؟؟؟
پاسخ یوسف: سلام سلام سلام به داداش عزیز و مهربون خودم احسان جان....خوبی داداشی گلم؟منم بدک نیستم ولی خوب خوب هم نیستم...چونکه نگران داداشم هانی هستم...آخه از دیشب نیومده نت ...منم الان اومدم


هر دو
ساعت21:12---2 تير 1395
منتی هم نیس . خودمون می خواییم . اصلا می خواییم بیاییم ببینیم پشت سرمون چی گفتی ... زوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ یوسف:عزیزم هستین بخدا


هر دو
ساعت21:10---2 تير 1395
هر دومون علاوه بر باشگاه که بعد رمضون می ریم . کلاس زبان و .. هم داریم . مثل تو که نیستیم 24 ساعته تو نت باشیم.... اه بابا خفم کردی . هر چی تو تو نقاشی بهتر باشی ما صفریم البته نه زیاد صفرم هااااا . متلک . اه اه اه .
یه عادت بد هم که داریم اینه که وقتی از کسی سوال کردیم دنبال جوابش هم هستیم . وضعیت روحیمممم . اه اه اه.
پاسخ یوسف:منکه 24 ساعته سر کار هستم....شما دوتا علاوه براینکه توی نقاشی خوب هستین توی معرفت هم بهترینین....بی تعارف بگم داداش احسان داداش عرفان مایه افتخارمید ... راسی تا 1 آنلاینم بعدش میخابم....گفتگوی آنلاین بیایین زود لطفا


هر دو
ساعت20:49---2 تير 1395
ببخشید مگه بنده بی کارررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رررررممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم ممم. ببخشید می تونم بپرسم چرا متلک می پرونی . خود آقا هانی می دونن چرا ما می یاییم نت و به وبت سر می زنیم . شما ساعت 7ونیم می رسی ماهم 7و نیم میرسیم . اونوقت باهم چه فرقی داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا که .وضعیت روحیممم
پاسخ یوسف:خخخخخ متلک چیه بابا....واقعا وضعیت روحیم بده داداشای گلم... راسی یعنی برا من منت میزارین که میایین وبم سر میزنین؟؟؟ یعنی بزور میایین...بخدا اگه راضی نیستین بیایین ، نیایین من اینجوری نمیخام...یعنی راضی نمیشم...پس سعی کنید به دلخواه خودتون باشه که بیایین نه به زور من و بقیه...بازم مرسی از جفتتون
پاسخ یوسف:خب شما بنظرم تا هفت و نیم میرید باشگاه درسته؟؟؟


Erfan
ساعت20:10---2 تير 1395
سلام می تونم بپرسم شما چرا آپ جدید نمی زنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ یوسف:سلام البته که میتونی بپرسی...خب بپرس؟ خخخخخخخ خب چونکه مثل بعضی از رفیقام همش توی خونه نیستم که وقت داشته باشم تند تند آپ کنم...از کله سحر 5 ونیم میزم بیرون و 7 و نیم عصر میرسم خونه...خسته خسته خسته میشم بخاطر اون نمی تونم آپ کنم وگر نه از خدامه هرروز 2،3 تا آپ جدید بزنم....راسی راسی داداش عرفان عزیزم امشب نمیتونم بیام گفتگو خیلی وضعیت روحیم داغونه...ایشاالله فردا باهاتون صحبت میکنم....به داداش احسان گلم هم سلام برسون... از دیشب تا حالا خیلی خوشحالم که جرات راس گفتن رو پیدا کردید و زودی بهم توضیح دادین و صداقتتون رو برام ثابت کردین..مرسی بابت همین صداقتتون خیلی پیشم عزیز شدین... الحق که همشهریهای عزیز خودم هستین...از طرف م از ثنا خانوم هم تشکر کنید و بهش سلام برسونید...مرسی دوستون دارم داداشای گلم


ثنا
ساعت9:08---1 تير 1395
شاید آشنای غریب هستم .
پاسخ یوسف:سلام سلام منکه شمارو شناختم دختر خاله عرفان و احسان هستی ....
پاسخ یوسف:ممنونم که صداقت حرف های احسان و عرفان رو بهم ثابت کردین و باعث شدین راسشو بگن...یه دنیا از سه تاتونم ممنونم


ثنا
ساعت9:07---1 تير 1395
سلام آقا یوسف.
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام ثنا خانوم خیلی خیلی خوش اومدی مرسی بازم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 30 خرداد 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 7778
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1